برای پیک نیک کردن در نزدیک تهران به کجا برویم؟

به وبلاگ تهران نیوز خوش آمدید. در این وبلاگ می توانید مقالات و اخبار مهم را در یافت کنید.

برای پیک نیک کردن در نزدیک تهران به کجا برویم؟

۲۵ بازديد

بسیار پیش آمده است که ما هوس مسافرت کرده ایم اما متاسفانه با وجود مشغله شغلی و و درگیری های زیاد قادر به انجام این کار نیستیم. اما دوست داریم تعطیلات آخر هفته خود را در خارج از خانه و در مکانی جدید در طبیعت بگذرانیم. اما مساله این است که در نزدیکی تهران مکان های شناخته شده ی زیادی وجود ندارد. به همین سبب مجبور می شویم تا در داخل شهر و در شلوغی های تهران آخر هفته خود را سر کنیم. اما باید بگویم که در اطراف تهران جاذبه های بکر و دیدنی بسیار زیادی وجود دارد. در این مقاله قصد دارم جاذبه های گردشگری که مناسب پیک نیک کردن در اطراف تهران می باشند را معرفی کنم. پس اگر قصد دارید آخر هفته خود را در خارج  از شهر و در طبیعت بگذرانید این مطلب را مطالعه کنید.

 

لیست جاذبه های گردشگری در اطراف تهران

در ادامه تعدادی از زیباترین و مناسب ترین جاذبه های گردشگری مناسب برای پیک نیک کردن در اطراف تهران را معرفی کردم.

  1. روستای وردیج

این روستا با منطره زیبا و آدمک های سنگی ای که دارد مقصد مناسبی برای سفر نیم روزه و پیک نیک کردن می باشد. فاصله این روستا با تهران بسیار کم می باشد. برای دسترسی به این روستا باید از تهران به سمت کرج حرکت کنید. سپس نرسیده به کرج به سمت این روستا برانید.

  1. کردان

حتما تا به حال نام کردان به گوشتان خورده است. این منطقه به دلیل داشتن آب و هوای بی نظیر و طبیعت سرسبزی که دارد افراد زیادی را به سمت خود می کشاند. موقعیت مکانی این منطقه زیبا در شمال غربی تهران می باشد. برای دسترسی به آن باید به سمت کرج حرکت کنید و به سمت قزوین حرکت کنید. کمی که جلو بروید خروجی کردان را مشاهده خواهید کرد.

  1. روستای هرانده

این روستا یکی از زیباترین و بهترین مکان ها برای پیک نیک کردن در اطراف تهران می باشد. در این روستا دو رودخانه وجود دارد که می توانید در کنار این رودخانه ها بساط پیک نیک خود را پهن کنید و از طبیعت زیبا لذت ببرید. برای دسترسی به این روستا باید به سمت فیروزکوه حرکت کنید. سپس نرسیده به فیروزکوه تابلوی این شهر را مشاهده خواهید کرد.

  1. روستای آیینه ورزان

این روستا نیز یکی از بهترین گزینه ها برای پیک نیک کردن در اطراف تهران می باشد. در این روستا دو گزینه برای پیک نیک کردن دارید. هم می توانید در دشت های وسیع پیک نیک کنید. هم می توانید در کنار آبشار پیک نیک کنید. برای پیک نیک کردن در کنار دشت باید به سمت روستای پایین بروید و در دشت های این روستا پیک نیک کنید. اما اگر قصد دارید در کنار آبشار و با وجود منظره ای زیبا پیک نیک کنید، باید کمی سختی راه را تحمل کنید و به سمتروستای بالا بروید. فاصله این روستا ار قسمت شرقی تهران حدود 60 کیلومتر می باشد. به یاد داشته باشید که اگر قصد دارید به روستای بالا و آبشار بروید حتما کفش مناسب داشته باشید و تجهیزات مناسبی را با خود به همراه ببرید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.