بام تهران

به وبلاگ تهران نیوز خوش آمدید. در این وبلاگ می توانید مقالات و اخبار مهم را در یافت کنید.

بام تهران

۴۴ بازديد

بام تهران یکی از پربازدید ترین جاذبه های گردشگری تهران میباشد. بام تهران به دور از غوغای شهر و در قسمت شمالی تهران قرار دارد. هرساله تعداد زیادی از مسافران و گردشگران و توریستان برای بازدید و دیدن نمای کلی شهر تهران به بام تهران مراجعه می کنند. این مکان بهترین جا برای پیدا کردن آرامش و رفع خستگی، به دور از شلوغی و ترافیک  شهر تهران می باشد.

بام تهران کجاست؟

این مکان تفریحی در منطقه 1 تهران، در انتهای خیابان ولنجک قرار دارد. و بزرگی این جاذبه گردشگری، از انتهای بام تهران تا توچال ادامه دارد. به علت خوش آب و هوا بودن و موقعیت مکانی مناسبی که دارد، توجه بسیاری از افراد را به خود جذب می کند.

زیبایی این مکان تفریحی در این است که به علت اینکه در ارتفاع بالاتری از شهر تهران قرار دارد، از آنجا میتوان تمام شهر تهران را  در یک قاب دید. و شما می توانید تمام شهر تهران با برج های کوچک و بزرگش را تماشا کنید و لذت ببرید.

چیزهایی که باید قبل از رفتن به این مکان تفریحی بدانید

به علت وجود پارکینگی بزرگ در این مکان تفریحی مشکل جای پارک و امنیتی وجود ندارد. به علت موقعیت جفرافیایی این جاذبه گردشگری و قرار داشتن آن در کوهپایه پوشیدن کفش مناسب بسیار مهم است. پس به خاطر داشته باشید قبل از رفتن به بام تهران حتما کفش مناسب و راحتی بپوشید. همچنین توصیه میکنیم اگر در کوهنوردی و پیاده روی مهارت بالایی ندارید و حرفه ای نیستید، به ایستگاه های اخر نروید. اما اگر علاقه مند هستید که به ایستگاه های بالا بروید حتما لباس مناسب بپوشید و امکانات لازم را به همراه داشته باشید.

امکانات بام تهران

جالب است بدانید که از ابتدای بام تهران تا تله کابین توچان، تعداد زیادی از انواع رستوران ها، فودکورت ها، کافه ها، سوپرملرکت ها و جیگرکی و اواع و اقسام امکانات رفاهی وجود دارد.

علاوه بر ایستگاه های شکم، امکانات تفریحی زیادی نیز در بام تهران وجود دارد. همه افراد با همه سلیقه ها می توانند امکان تفریحی متناسب با سلیقه خود را در این مکان تفریحی یافت کنند. امکانات تفریحی در بام تهران شامل:

  1. پیاده روی و کوه نوردی
  2. تله کابین و تله سیژ
  3. بگ جامپ
  4. بیلیارد و تنیس
  5. ترامپولین
  6. سنگ نوردی
  7. زیپ لاین
  8. بانجی جامپینگ
  9. سورتمه
  10. پیست اسکی
  11. اسکیپ روم

در بام تهران برای افراد کم توان امکان استفاده از ماشین برقی داده شده و آنها می توانند به راحتی با استفاده از ماشین های برقی از تمام امکانات و جاذبه ها دیدن کنند.

مناسب ترین زمان برای رفتن به این مکان تفریحی، جه زمانی است؟

تماشای غروب آفتاب بر فراز شهر تهران بسیار دیدنی و آرام بخش است. بام تهران در نیمه دوم سال آب و هوای بسیار سردی دارد و اگر قصد دارید برای تفریح و استفاده از امکانات تفریحی این مجموعه به آنجا بروید، نیمه اول سال را پیشنهاد میکنیم. اما به طور کلی تمام فصول سال برای رفتن به بام تهران مناسب هستند. اما بهترین زمان برای رفتن به این مکان تفریحی، در طول هفته و به دور از ازدحام و شلوغی در این مکان میباشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.